2009. július 19., vasárnap

Nézz le rám

6 megjegyzés:

  1. Szia Bandi.
    Megnéztem a multiply oldalad és oda nem vagyok regisztrálva.
    Ide bemásolom, amit oda írtam. Jó?


    Csak egy kérdés.
    S úgy, ahogy az én vagyok...kertelés nélkül(tudod)
    Ezek a... keretek a weboldalrendező sajátossága, vagy te akartad, hogy keretbe foglalják Erdélyt?

    VálaszTörlés
  2. Szia Viktor!
    A fotóval ami látható keret és a nevem az az én ötletem és készítményem.ami ezen kívül van az egy lehetőség amin tudok változtatni. Ez a keret egy úgynevezett "múzeumi" .Ha szerinted zavaró akkor leveszem.Nemvolt ezzel a kerettel semmi szándékom.
    De mindjárt változtatok ami a véleményedig,de legkésőbb hétfőig úgy marad.
    Köszönöm,hogy megnézted fotóim! Üdv:Bandi

    VálaszTörlés
  3. Szia Bandi.
    (Nálunk is megvan az 1900 km...)
    Félre ne érts kérlek a keretekkel kapcsolatban.
    Teljesen szubjektív az én véleményem.
    Viszont megkérlek szépen, nézz magadba egy kicsit, emlékezz vissza és tedd ezt a fotóktól elvonatkoztatva! Emlékezz vissza az Erdélyi tájra.
    Emlékezz néhány percig...
    Megvan?
    S ha megvan, akkor tedd a kezed a szívedre.
    Illik hangulatilag a múzeumi keret az Erdélyi tájakhoz?
    Csodálatos dolgokat tud művelni egy keret a festménnyel, vagy egy fotóval. De virtuálisan az ellenkezőjét válhatja ki.
    S uram bocsá', már olyannal is találkoztam aki ezt írta magáról: 30 éve fotózok, a többit mondják el a képek...
    Megnéztem a képeit...és csodálatosan elkészített virtuális keretek sokaságát láttam az albumjában... egy eléggé elismert tárhelyen.
    Mondd Bandi!
    Miért kell harminc évig fotózni ahhoz, hogy kereteket gyártson az ember?
    Akkor nem kellene inkább az asztalos szakmát gyakorolni?
    Ne feledd, ezeket én Neked barátilag írom.
    Másnak nem is mondom el a véleményem mert lehet nem vagyok rá kíváncsi mit gondol az én véleményemről.
    Viszont tudom, hogy hosszú évek munkája nem a képkereten kell legyen észrevehető!
    Üdv.

    VálaszTörlés
  4. Szia Viktor!
    Nagyon egyet értek veled.Sajnos ezeket a képeket nem tudom lecserélni már,mivel írtak alájuk.(mármint a "kia123" oldal)Igaz ezek nem is a profi fotósoknak lettek feltéve ebbe a formátumba.
    Örülök,hogy szíveden viseled székelyföld képi látványát is.Megértelek...igérem Neked ezentúl még a 2pix.keretet is elhagyom.Köszönöm véleményed és tanácsod.Örömmel tölt el,hogy jártál odahaza!!!
    Üdvözöl :Bandi

    VálaszTörlés
  5. Fantastic photo! Congratulations.
    Greetings from Spain.

    VálaszTörlés
  6. Hi "Álvaro"

    Thank you!
    Hi you, too!

    VálaszTörlés