2011. december 25., vasárnap

Az első hó-2011...

4 megjegyzés:

  1. De szép! Jó nagy hó volt felétek!

    VálaszTörlés
  2. Hétfőn, amikor lehulott az első hó, nem tudtam kimenni a faluból a furgonnal.
    Gyalog kimentem a főútra (este 8 óra !); ott egymásután két autó szaladt az árokba! Több mint 10 centis hó volt az úton... egy darab hóekét nem lehetett látni a környéken...pedig délelőtt 11-től havazott. A mentő Mercedes Vito-val jutottam be végül Pécsre. (az én furgonomat a faluban hagytam)
    -Pécsen nyoma nem volt a hónak!

    VálaszTörlés
  3. "Kristály"
    Köszönöm.Mára a hónak nyoma sincs,csak a fotón.

    VálaszTörlés
  4. "erdővidék"
    Sajnos ezzel a hóval sok baleset is keletkezett.
    Ilyenkor már jobb az óvatosság.
    Köszi,hogy itt voltál!
    Üdv :Bandi

    VálaszTörlés